Dyr, krop og bøger

Så det viser sig at man bare skal køre rundt på landeveje i mørke og så åbenbarer alle landets dyr sig for én. Igår var det rådyr idag pindsvin og så ræven selvfølgelig. Det er nok det bedste ved at bo herude (fornemmer man et savn til byen? I byen var der forresten masser af egern. Ja og rotter. Og gæs). Det viser sig, at man kan tabe sig ved at skippe måltider (travlhed og glemsomhed og nærighed i travlhed ikke spiseforstyrrelse). Det viser sig også at kroppen stadig ligner en mor selvom det var planen den skulle droppe det, når jeg ramte min før-børn-vægt. Og at jeg stadig ikke kan passe mit før-børn-tøj også på de mærkeligste steder som fx håndled! Og så viser det sig at det jeg bruger penge på efter jeg får løn er bøger! Ikke at jeg har ægte tid til at læse men så er det godt jeg ikke rigtigt kan sove for tiden (jævnfør førnævnte travlhed. Har jeg sagt jeg elsker mit job. Tænk at have lov at have travlt og ikke bare være inde i sit hoved?)

image

Børn i efterår.

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a comment