Ting jeg ikke kørte ind i og ting jeg kørte ind i

Gode ting der skete idag:
1. Jeg så en ræv (og jeg som ikke troede på ræve). En levende én (og jeg kørte den ikke over selvom det var mørk landevej og regn og alt for tidligt)
2. Nogen næsten fremmed kaldte mig rar. Sådan ud af det blå. Du virker så rar. Det er måske mit yndlingsord  (led er derimod det værste ord)
3. Jeg skulle holde oplæg for ukendt antal mennesker og det viste sig at der kom 50 (det var ikke rigtigt pga mig men mest pga min lokale partner og tiden som den politiske tid og modtrykket og det at danskerne vågnede da verden pludselig gik rundt på vores motorveje).
Dårlige ting der skete idag:
1. Jeg kørte ind i en mur. Eller parkerede ind i en mur. Ret udramatisk. Frygteligt pinligt. Mand kom hen til mig og fortalte mig at det bare var nummerpladen der ramte og at alt var ok. Hvorefter mand påpegede at der var en masse ridser ved forlygten. Mit frygteligt pinlige svar var at det ikke helt var første gang jeg havde parkeret ind i noget. Altså det er anden gang. Sidste gang var. Ubegribeligt pinligt. Jeg afleverer ungerne en dag. Ved parkeringspladsen er et par arbejdere (som jeg altid kalder den type arbejdende som måske er håndværkere? Altså dem der bygger huse og graver veje op og lægger skinner og den slags. Der er min interessesfære alligevel for kønsstereotyp til at jeg aner hvad den specifikke arbejder er af profession) som er igang med at sætte et stenbed op igen. Der er en dame der har kørt ind i det siger de. Og det er ikke mor, siger jeg til børnene. Haha. Og da jeg kører derfra bakker jeg direkte ind i stenbeddet med bilens forlygte (ja det giver heller ingen mening for mig hvordan det kan lade sig gøre).

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

