Børnehaven

Nå hej blog. Skal vi prøve lidt igen? Lidt om børnehaven måske, for det var vist der, vi slap. Vi har besluttet at. Beholde StoreS i børnehaven. Afleveringer kan stadig være hårde (og det forventer jeg aldrig stopper, så kan jeg måske blive positivt overrasket, når han bliver 15), men de voksne fortæller om gode dage, flere venskaber og en generel tryghed. LilleS starter samme sted på tirsdag og jeg håber virkelig, at han ikke skal igennem det halve år med dårlig trivsel, som vi har oplevet og mange af de andre af børnehavens børn har haft, inden de falder til. LilleS starter i samme stue og kender allerede flere fra sin vuggestue, der går der og flere endnu kommer derop i løbet af kort tid. Og han virker som om han glæder sig. I sidste uge, da jeg afleverede på gåben, mødte jeg ham, hans bedste veninde fra vuggeren og hans søde kontaktpædagog på vejen hjem fra børnehaven (altså jeg var på vej hjem, de var på vej derhen). Og var sikker på et kæmpe drama og gråd, men han fortalte i stedet glad, at han var på vej i børnehave og gik forbi mig! På tirsdag går det løs. På onsdag er der forældremøde i børnehaven, hvor jeg håber, jeg kan blive valgt i noget bestyrelse, så jeg kan udøve lidt indflydelse fra et højere ståsted..

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “Børnehaven

  1. Sarah

    Hej! Nu har jeg lige fundet din blog og læst en masse tilbage – og været vild med det! – så jeg krydser fingre for, at du fortsætter bloggeriet. Tak for en god blog i hvert fald! 🙂

Leave a Reply

